Május tizedike óta működik a katasztrófavédelem kéményseprőipari honlapjának megújított online ügyintézési felülete. Az átalakítással és fejlesztéssel egyszerűbbé és gyorsabbá válik az időpontfoglalás és megrendelés folyamata.
A katasztrófavédelem ügyfelei várhatóan az eddiginél is nagyobb számban használják majd a területi és időkorlátok nélkül működő www.kemenysepres.katasztrofavedelem.hu honlap Ügyfélszolgálat oldalát.
A sormunka ellátásának rendeletben meghatározott folyamata alapján amennyiben a tervezett sormunka a lakosokkal értesítők útján tudatott első és második időpontban meghiúsul, a kéményseprőipari szerv és az ingatlan használója harmadik időpontban állapodik meg. Ennek a harmadik kiszállásnak az időpontját van lehetősége a katasztrófavédelem ellátási területén élőknek online, az Időpontfoglalás űrlap kitöltésével és elküldésével megválasztani.
A kéményseprőipari tevékenység honlapján intézhető ügyek körét kettéválasztottuk: az Adatmódosítás, Bejelentés/Panasz és Számlázás munkafolyamatokhoz rendelt formanyomtatványok elküldésével minden szükséges adat azonnal a központi ügyfélszolgálathoz érkezik, míg az Időpontfoglalás és Megrendelés űrlapok – a fejlesztés révén, a vizsgálati helyszín irányítószáma alapján – a területileg illetékes megyei csoportvezető és helyettes postafiókjába kerülnek.
Az átalakított űrlapon az ügyfelek három olyan napot jelölhetnek meg, ami számukra a kéményellenőrzések elvégzésére megfelelő. A megyei munkabeosztást készítő csoportvezető, illetve helyettese ellenőrzi a beérkezett adatok valódiságát, valamint, hogy a munkaszervezés szempontjából melyik beérkezett időpont a legideálisabb. Ha az ügyfél által javasolt napok egyike sem illeszkedik a sormunkatervhez, akkor már közvetlenül az a kéményseprőmester veszi fel a megrendelővel a kapcsolatot és állapodik meg a mindkettejüknek megfelelő munkanapban, aki az adott megyében a feladatokat ütemezi.
A kéményseprő-honlap Ügyfélszolgálati oldala: www.kemenysepres.katasztrofavedelem.hu/ugyfelszolgalat
-katasztrófavédelem-